ΜΟΝΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ

Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για να αναπτύξει τις δεξιότητες του νεοεισερχόμενου στον χώρο του F&B κα να βελτιώσει τις δεξιότητες των επαγγελματιών
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις εξής ενότητες:

  • H βελτίωση της εξυπηρέτησης ως μέσον να κρατήσουμε τους πελάτες μας και να προσελκύσουμε νέους

  • Η οικονομική κρίση και η επιπτώσεις της στην εκτός σπιτιού εστίαση – Πώς αντιμετωπίζουμε την κατάσταση και προστατεύουμε τις δουλειές μας

  • Ο ρόλος του καλού σερβιτόρου και τα καθήκοντά του

  • Τα πέντε κλειδιά της υποδοχής και τακτοποίησης του πελάτη

  • Η σημασία της γνώσης του εδεσματολογίου

  • Ο ρόλος της ευγενικής εξυπηρέτησης στην ενίσχυση των πωλήσεων

  • Προτάσεις στους πελάτες για ενδιαφέροντα πιάτα και κρασιά (upselling)

  • Η επαγγελματική λήψη της παραγγελίας με σεβασμό στις επιθυμίες του πελάτη

  • Ο ορθός τρόπος σερβιρίσματος

  • Σύνδεση κρασιών με εδέσματα -– Άνοιγμα και σερβίρισμα κρασιών

  • Συνεχής οπτική επαφή με τους πελάτες σε όλα τα τραπέζια

  • Διάγνωση των επιθυμιών του πελάτη. Όχι μόνον ανταπόκριση αλλά και υπέρβαση

  • Κάθε πελάτης καλοδεχούμενος και ξεχωριστός. Ο ρόλος της γνώσης και χρήσης των ονομάτων

  • Ανανέωση μαχαιροπήρουνων και καθάρισμα τραπεζιών

  • Η τέχνη της επικοινωνίας

  • Η γλώσσα του σώματος – ερμηνεία και χρήση – μη φραστικοί τρόποι επικοινωνίας

  • Θετικές και αρνητικές εκφράσεις

  • Ο ρόλος της καλής εμφάνισης και καλής προσωπικής υγιεινής

  • Η ομαδικότητα και ο συντονισμός φέρνει εξαιρετικά αποτελέσματα

  • Διαχείριση Παραπόνων

  • Τα αίτια των παραπόνων

  • Τεχνικές αντιμετώπισης παραπονούμενων πελατών

  • Δύσκολοι και επιθετικοί πελάτες

  • Πώς κάνουμε τον δυσαρεστημένο πελάτη, έναν αφοσιωμένο πελάτη

  • Προσφέροντας στον κάθε πελάτη μια αξέχαστη εμπειρία, κερδίζουμε την εύνοιά του και έναν ενθουσιώδη διαφημιστή μας